כושר/ תזונה/ פילאטיס




מהדורת הקיץ של קמפוס שיאים- המתנה הקטנה של בית הספר לפילאטיס לבטן חזקה וחטובה!

 

 

 

 

הדר שוורץ, ראש תחום פילאטיס בקמפוס שיאים מדגימה סדרת תרגילים לחיזוק מרכז הגוף שלקוחים מרפרטואר פילאטיס מזרן.

הסדרה הזו היא קצרה, מגוונת, מאתגרת ואפקטיבית. לבצע אותה כל יום לוקח פחות מחמש דקות וההתקדמות מהירה!

הנקודה המאתגרת ביותר עבור מתאמנים רבים היא הצורך להחזיק את הראש באויר ללא תמיכת ידיים. איזור הצוואר נוטה להיות חלש יותר ולעיתים נוצרת אי נוחות בתחילת הדרך. אם התחושה הזו חולפת עם הנחת הראש- הכל בסדר וניתן להתקדם בהדרגה. אם יש בעיה צווארית מוכרת או שהנחת הראש לא פותרת את המצב, יש להתייעץ עם איש מקצוע לפני המשך התרגול.  בפעמים הראשונות ניתן לעשות הפסקות בין תרגיל לתרגיל, ואפילו בזמן התרגיל להניח את הראש לקחת מנוחה קטנה.

שימו לב שבמהלך הסרטון הדר מדגימה מספר גרסאות לביצוע התרגיל וניתן לבחור את זו שמתאימה לכם. מספר החזרות המומלץ לכל אחד מהתרגילים הוא 4-5 חזרות בקצב איטי ועוד 8-10 חזרות מהירות.

 

מאחלים לכם קיץ פעיל וחזק!

צוות בית הספר לפילאטיס

 

 לסרטון של הדר שוורץ מדגימה את התרגילים - 

 

https://youtu.be/ao5wfj9bZ70

 




ענת תמיר בוגרת קורס פילאטיס מזרן בקמפוס שיאים

>>

סיכום קווים מנחים לפעילות גופנית במהלך ההיריון- קנדה 2019

>>

מה עושים לפני הצום?

>>

אתגרי התנועה – "הסוף לטייס האוטומטי"

>>

גם הקיץ דואגים לגוף ושומרים על אנרגיות גבוהות

>>

Powered by Artvision | Truppo Websites