חיפוש

בלוג

צוות פילאטיס שיאים מגיש לכם סדרת תרגילי פילאטיס עם הילדים

צוות פילאטיס שיאים מגיש לכם סדרת תרגילי פילאטיס עם הילדים
4 ביוני 2019 על ידיMichal

לא מתרגלים בגלל הילדים? השנה זה כבר לא תירוץ! 

צוות פילאטיס שיאים מגיש לכם סדרת תרגילי פילאטיס עם הילדים

לתרגל בבית זה אתגר! רובנו לא מצליחים להתמיד ותמיד יש משהו שעוצר אותנו.. הבית מבולגן ולא רואים את השטיח, יש איזה מטלה בוערת, יש איזה סדרה טובה שבדיוק חייבים לראות ובעיקר- הילדים… איזה תירוץ מעולה זה ילדים… 

אז חברים יקרים- עשיתם ילדים- ואם כבר עשיתם לפחות תהפכו אותם למכשירי כושר קטנים! מה שבטוח- הם יאהבו את זה ואתם גם תיפטרו מרגשות אשם וגם תבלו איתם זמן איכות…
צוות בית הספר לפילאטיס בקמפוס שיאים אסף עבורכם סדרת תרגילים שאפשר לעשות עם ילדים בכל הגילאים! 

תיהנו ותזכרו להתאים את דרגות הקושי לעצמכם ולילדים..

תרגיל 1: מיני אוירון
שכיבה על הגב בברכיים כפופות- הילד שוכב על הברכיים עם הפנים אליכם. מחזיקים ידיים. בצעו סיבובים של הירכיים לשני הצדדים. 

תרגיל 2: נשיקה במצח וקוביות בבטן
באותו מנח- הרימו את הראש ובית החזה ותנו נשיקה לילד נשיקה במצח. ככל שתרחיקו את הברכיים מכם כך תצטרכו להתרומם יותר עם בית החזה והראש. הישארו למעלה- קרבו והרחיקו את הברכיים עם הילד עליהן חמש פעמים. חזרו מספר פעמים. 

תרגיל 3: מסירות וגילגולים
שבו מול הילד (צריך להיות בגיל שיודע למסור ולתפוס) אחד מתגלגל לאחור ועם החזרה למעלה מוסר את הכדור לשני. השני מתגלגל וחוזר ומוסר וכך ממשיכים. אפשר לאתגר על ידי מסירה לצד אחד ואז לצד שני. 

תרגיל 4: קוברה מוחאת כפיים
שכבו על הבטן מול הילד והישענו על האמות. נתקו יד אחת ותנו ״כיף״ לילד שינתק את הילד הנגדית. החליפו ידיים בקצב הולך ומתגבר. בצעו את אותו תרגיל במצב קורה על האמות (פלאנק אמות). 

תרגיל 5: סוס ורוכב
במנח עמידת שש תנו לילד לטפס לכם על הגב- לרדת בצד השני ולעבור מתחת. אם אתם והילד מרגישים בטוחים ניתן ללכת מספר צעדים כשהילד על הגב (בזהירות) 

תרגיל 6: כדור הארץ 
שבו גב אל גב (בישיבה מזרחית או בפישוק) הסתובבו לאותו כיוון והעבירו כדור מאחד לשני. הסתובבו לצד השני והעבירו שוב את הכדור. נסו להגביר את המהירות ולשמור על תיאום. 

תרגיל 7: כיסא נוח
שבו גב אל גב (כמו בתרגיל הקודם) תנו לילד להישען לאחור בזמן שאתם מתכופפים לפנים למתיחה. החליפו והישענו בעדינות לאחור כשהילד מתכופף לפנים (שימו לב להעביר משקל באיטיות ובמתינות) המשיכו להעביר משקל מצד לצד. 

תרגיל 8: סקווט שקמח
קחו את הילד שקמח על הגב- שמרו על גב ישר, פישוק רחב יחסית וברכיים פתוחות. רדו לישיבה חלקית או מלאה וקומו בחזרה. כדאי להתחיל מתנועה קטנה כדי לבדוק שהילד לא כבד לכם מדי. אפשר לבקש השגחה בפעמים הראשונות. 
תינוקות או ילדים קטנים ניתן להחזיק על הידיים מלפנים בתנאי ששומרים על הוראות הביצוע. 
זה תרגיל מאתגר וכדאי לוודא שאתם יודעים לבצע סקווט ללא משקל חיצוני לפני שתבצעו אותו.. 

מעבר לדוגמה האישית ולאפשרות שלכם להתיילד ולשחק קצת עם הילדים ועל הדרך קצת להתחזק, זמן היחד הזה מייצר זכרונות וחוויות לילדים שישארו אתם לעוד הרבה זמן… אל תתעצלו, רגע קטן כזה שווה להם המון.

אז זהו! נגמרו התירוצים!  אורח חיים בריא ופעיל מתחיל בבית. גם כמה דקות ביום עושות את העבודה ומעבירות מסר חשוב לילדים. 

בהצלחה 

חזרה לבלוג

מאמרים באותה קטגוריה

הרשם עכשיו
הרשמה לניוזלטר אנחנו שולחים מדי פעם עדכונים ומידע על קורסים חדשים, תרצו להיות מעודכנים?

    כל הזכויות שמורות © לקמפוס שיאים באונ’ תל-אביב 2018 Sogo Digital ui & ux development Sogo Digital
    נגישות