החלק שלי בהצלחה שלכם
רכזת הקורסים: "מדריכי פעילות גופנית לגיל השלישי והרביעי" הקורס הבסיסי ע"ס 48 שעות וקורס ההכשרה למדריך בכיר- השלמה ל 72 שעות אקדמיות נוספות, שיקנו 120 שעות אקדמיות. מרצה בקורס ומאמנת את שיטת האימון FORCE
על ההכשרות וההצלחות שבדרך
דוקטור( PhD) לחינוך, בהתמחות הגיל השלישי והרביעי. פיתחתי את שיטת האימון הפונקציונאלי FORCE המיועד לשיפור איכות חייו של הקשיש, והמבוססת על השפעת אימון שרירי ליבה תוך דגש על שינוי חינוכו של הקשיש ( LIFELONG LEARNING)/ מרצה ומלמדת שיעורים מעשיים בכנסים בארץ ובחו"ל, ומלמדת את השיטת האימון הפונקציונאלי שפתחתי בהתמחות במגמה לפעילות גופנית לגיל המבוגר במכללה האקדמית בוינגייט. בוגרת תואר שני(BA ) בחינוך בהתמחות בחינוך גופני, תואר ראשון( BED) בחינוך גופני בהתמחות מחול.
כמה מילים עלי
מורה חוקרת כל חיי! הספורט והתנועה בכלל, הינם חוויה מועצמת של חיים בהווה שבה פועמות כל המערכות בתוכי ללא הפרדה! כמו בחווית המיינדפולנס, המיסטית, כך גם בחווית האימון, אינה ניתנת לתיאור מילולי, אלא להתנסות אישית בלבד. מכאן שבהוראת האימון הגופני יש ניסיון מתמיד של המאמן\מורה לשכלל את כלי הביטוי האישי של כל מתאמן, במסגרת אישית וכן קבוצתית והתלות הדדית בקבוצתיות (הפן החברתי) הינה חשובה לא פחות. בהדרכה נכונה אנחנו מנסים שפירוק לתרגילים לא יפגע בשלם- 'במטרה'. החוכמה היא לפתח את היכולת לשכלל את האימון תוך שימת דגש לגורמים הרבים כגון מטרת האימון, שינויים פיזיולוגיים וכד'. יכולת האינטגרציה של הגורמים הללו היא ה'שאיפת-על' שאליה אני חותרת, איתכם, בלימוד הקורס. מציעה לכם לעודד את היצירתיות בתוככם, למרות שזהו תהליך מורכב, אשר תאפשר לכם התפתחות והתקדמות. אימון הקשיש דורש פתרון בעיות מתמיד, כיצד לשדרג את האימון כדי שיהיה דומה כמה שניתן לפעולות ומכשולים פונקציונליים. אין דרכי קיצור-יצירת האימון לעולם נשארת במידה של חקירה- ניסוי וטעיה.
המוטו שהביא אותי עד לכאן
"חינוך להמונים"- הכל מתחיל בחינוך! אנחנו ה'מחנכים' 'בעלי הידע'- אם נדע להסביר בהגיון את החשיבות לחינוך הגוף, ניצור מבוגר 'פעיל' וחברה 'יושבנית' פחות.