חיפוש

מדריך בסיס לכושר לגיל השלישי והרביעי

לשפר את איכות החיים בגיל המבוגר

הקורס המקצועי והוותיק ביותר בישראל לתחום הגיל השלישי והרביעי. מלמד את המאמן להיות "מחנך" לגיל השלישי והרביעי תוך חשיפה לידע העדכני ביותר לקבלת כלים מתודיים ופונקציונליים בכדי לשפר את איכות חייו.

מדריכים לאימון גופני לגיל השלישי והרביעי מחנכים למינוף איכות החיים!

על הקורס ועל היום שאחרי

שיפור ומינוף איכות החיים בגיל השלישי והרביעי באמצעות חינוך המבוגר ל LIFE LONG LEARNING

רונה פיתחה את שיטת FORCE המתבססת על אימון פונקציונלי לגיל המבוגר, המבוססת על השפעת אימון שרירי ליבה על שיפור ומינוף איכות החיים בגיל השלישי והרביעי באמצעות חינוך המבוגר LIFE LONG LEARNING, צוות הקורס מורכב ממומחים בתחום המדעי והמעשי.

היקף הקורס

48 שעות לימוד אקדמיות, 8 מפגשים

התיאוריה

נפילות הנן הסיבות העיקריות לפציעות בגיל השלישי בעולם המערבי. פחד מנפילה, חוסר מאיבוד עצמאיות גופנית, מוטיבציה ומודעות עצמית, יחד עם השינויים הגופניים הפיזיולוגיים והפטו-פיזיולוגיים דורשים מהמבוגר התייעלות אחרת לשיפור ושמירת איכות חייו. הדרכת הגיל השלישי והרביעי דורשת תשומת לב לשיטות הדרכה המתאימות, המשפרות והמקדמות חווית לימוד טובה יותר למתאמן, ומאפשרת התמדה בקידום אורח ואיכות חייהם.

המעשי

התנסות במגוון אימונים מותאמי גיל

גיל שלישי ורביעי? הסבר מעמיק והאם צריך להפריד באימון נכון?

מהו חינוך לגיל המבוגר וכיצד הוא מתקשר לאימון הקשיש בצורה אידיאלית?

האם יש הבדל בין נשים לגברים?מהי שיטת ה FORCE ואיך תייעל את איכות חיי המבוגר?

מהי סרקופניה, היפרטרופיה, מהו ההבדל בין מוטיבציה לסוגלות העצמית.

מה הם השינויים הפטופיזיולוגיים וכיצד מייעלים אימון? דגשים על שינויים פיזיולוגיים- סרקופניה, היפרטרופיה ועוד.

כיצד השינויים החברתיים, המנטליים מחוברים ומשפיעים על תוכנית האימון.

מיינדפולנס והמח הגמיש כאבן דרך בתוכנית האימון.

פסיכו-אדיוקיישן ואימון פונקציונאלי ומה הקשר לשיטת ה FORCE

תזונת הקשיש ומדוע היא קשורה לאימון הפונקציונלי

אילו הנם רק חלק מנושאי הלימוד בקורס.

הקורס הנו עיוני  (50%) ומעשי (50%). האימונים המעשיים יקושרו לחלק העיוני, ישולבו בהם אביזרי סטודיו מגוונים והמייעלים פונקציונלית את האימון הגיל המבוגר, אימוני מזרן, אימוני כסא, טווחי תנועה, גמישות כח המותאמים עפ"י השינויים הפיזיולוגיים, הקוגניטיביים והרגשיים בגיל הזה.

דרישות ותנאים

תעודה והיום שאחרי

לבוגרי הקורס תוענק תעודת מדריך לפעילות גופנית לגיל השלישי והרביעי וצפיפות העצם – מטעם קמפוס שיאים המועדון לספורט באוניברסיטת תל אביב- אס"א תל אביב (ע"ר)

 

 

מי יכול להירשם?

מדריכים, מאמנים, מורים לחנ"ג, בוגרי קורס קודם של מדריכי גיל שלישי ו\או התעמלות בונה עצם שרוצים להשתדרג ולהשתלם.

מדריכי פילאטיס, מדריכי אימון גופני כללי, מדריכי משחקי כדור בענפים השונים, מדריכי הידרותרפיה, ספורטתרפיה, פיזיותרפיסטים, אחיות, פיזיולוגיים, גרנטולוגיים, מדריכי פעילות לגיל הרך ועוד.

 

 

 

קורסים ב- 2019/20

שימו לב ! קורס בסיסי- מדריך לפעילות לגיל השלישי והרביעי וצפיפות העצם- מסלול 2, יתקיים בקרוספיט הרצליה (קיבוץ גליל ים, 5 דק' מתחנת רכבת שבעת הכוכבים)

קורס לגיל השלישי 1
ד' בוקר
10:30- 15:30
מועד פתיחה 06/11/19
מועד סיום 25/12/19
מסלול 2 - הרצליה
ד' בוקר
11:00- 16:00
מועד פתיחה 03/06/20
מועד סיום 22/07/20- יתכן שינוי במועד הסיום
קורס לגיל השלישי 1
ד' בוקר
10:30- 15:30
מועד פתיחה 04/11/20
מועד סיום 23/12/20

כמה זה עולה לי?

ההשקעה שלך

שכר לימוד  2450 ש"ח + 150 ש"ח דמי טיפול

 

* דמי הטיפול לא יוחזרו אלא אם התלמיד התקבל והקורס לא נפתח

 *ייתכנו שינויים במועד סיום הקורס

* פתיחת קורס מותנית במס' הנרשמים

* מס' המקומות בקורס מוגבל

 

רוצה שנחזור אליך?

מלאו את הטופס ויעוץ לימודים יחזרו אליכם בהקדם

בואו להכיר את הצוות שמאחורי הקורס

מאחורי כל אחד מהבוגרים שלנו, עומדים אנשי צוות שעשו הכל כדי להפוך אותם למורים והמדריכים הטובים ביותר בתחום, בואו להכיר אותם

רונה בר נצר

איש צוות

מדריך בכיר לכושר לגיל השלישי והרביעי, מדריך בסיס לכושר לגיל השלישי והרביעי

"לא לפחד להתקרב לקצוות שלנו שיאפשרו גמישות מירבית תרתי משמע!"

צפייה בפרופיל

חשבנו שיעניין אתכם

הרשם עכשיו
הרשמה לניוזלטר אנחנו שולחים מדי פעם עדכונים ומידע על קורסים חדשים, תרצו להיות מעודכנים?
כל הזכויות שמורות © לקמפוס שיאים באונ’ תל-אביב 2018 Sogo Digital ui & ux development Sogo Digital
נגישות