חיפוש

בלוג

אימון במים- לא רק לגיל השלישי

אימון במים- לא רק לגיל השלישי
3 ביוני 2019 על ידיMeital

חשבתם שאימון במים הוא רק לגיל השלישי ? אז תחשבו מחדש…

קבלו את האימון הסוחט והמאתגר במיוחד—המים !

שיטות אימון חדשניות קפצו גם הן למים, והתוצאה פשוט מדהימה.
הנה כמה מהסיבות שיגרמו גם לכם לקפוץ למים.
לאימון המאתגר את שרירי הליבה, לאימון HITT או אינטרוולים עצים או לאימון שיקום והרפיה.

  1. פעילות במים שומרת על קצב לב נמוך שמאפשר לשמור על רמת אינטנסיביות גבוהה.
  2. במים שורפים יותר קלוריות מהשומן. מחקרים מראים שצריכת האנרגיה עולה והיא הופכת ליעילה יותר.
  3. מומלצת לאנשים הסובלים מעודף משקל או מדלקות פרקים. מים היא סביבת אימון שמורידה עומס ממפרקים ומאפשרת לנוע בקלות וללא כאב.
  4. סביבה מימית פותחת אפשרויות רבות ויכולה לאתגר כל אחד ואחת. ככל שנעבוד מהר יותר ונשקיע יותר אנרגיה נרגיש יותר התנגדות.
  5. הלחץ ההידרוסטטי מקל על כאבים ומאפשר להגדיל טווחי תנועה. ברגע שאין כאב יש יותר אפשרויות לתנועה.
  6. ניתן להתאים את הפעילות בקלות רבה לכול גיל ורמות הכושר. שינוי מהירות, ניתוק רגליים מקרקעית הבריכה, מעבר למים עמוקים מאפשרים מתרגיל פשוט וקל להפוך לעצים ומאתגר יותר.
  7. מים מאפשרים תחושת הרפיה וקלות לגוף. ברגע שנכנסים למים מיד מרגישים את הקלות של הגוף ותמיכה של המים שמאפשרים יותר בקלות להירגע להפחית מתח ולהרפות.
  8. כל אחד מתאמן לפי יכולתו, כוח ההתנגדות נוצר בהתאם לתנועותינו. ככל שנגרוף ונדחוף חזק יותר נקבל עוצמת ההתנגדות גבוהה יותר.
  9. החשש מפציעות מפעילות במים יורד למינימום. מים מפחיתים משמעותית את הפציעות ספורט ומאפשרים לבצע אימון באינטנסיביות גבוהה זמן רב יותר.
  10. בעבודה במים העמוקים מורגש מאוד מיקוד בהפעלת שרירי הליבה.
  11. המים מקררים כל הזמן את גופנו ומסירים את הזיעה, מה שמקל את הפעילות הגופנית ומאפשר התמדה לפרק זמן ארוך.
  12. אין צורך לדעת לשחות או לדעת לנשום בתוך המים. רוב השיעורים מתבצעים במים הרדודים.

אנה כץ– לשעבר רכזת קורס הידרו פיטנס בקמפוס

חזרה לבלוג

מאמרים באותה קטגוריה

הרשם עכשיו
הרשמה לניוזלטר אנחנו שולחים מדי פעם עדכונים ומידע על קורסים חדשים, תרצו להיות מעודכנים?
כל הזכויות שמורות © לקמפוס שיאים באונ’ תל-אביב 2018 Sogo Digital ui & ux development Sogo Digital
נגישות