חיפוש

בלוג

אימונים אישיים בזמן מיתון- כיצד חוסכים?

אימונים אישיים בזמן מיתון- כיצד חוסכים?
18 ביוני 2019 על ידיMeital

אימון אישי בתקופת מיתון – איך חוסכים בעלויות

בתקופת מיתון כלכלי, קיימת נטייה לוותר על מוצרים שנתפשים בגדר מותרות, כמו לדוגמא- אימוני כושר אישיים. ההוצאה הכספית של שכירת שירותיו של מדריך אישי גבוהה במיוחד ולעיתים מסתכמת באלפי שקלים לחודש.
לא צריך למהר ולוותר על שמירה על כושר. להלן מספר רעיונות כיצד ניתן לחסוך עלויות באופן ניכר בהוצאות על אימונים אישיים:

קיום אימון של שניים או שלושה בקבוצה- הדבר מקובל ושכיח מאוד כשמדובר באימון ילדים,אך בהחלט אפשרי גם בקרב מבוגרים. במקרה זה העלויות ירדו באופן משמעותי.
אימון לאדם בודד עולה כ- 150 ₪ בממוצע.כשמדובר בשניים שלושה מתאמנים, העלות תהיה כ- 180- 200 ₪ בממוצע.

צמצום מספר האימונים השבועי- לאחר מספר חודשי אימון רוב המתאמנים מסוגלים לבצע את האימון באופן עצמאי, גם ללא הנחיה צמודה של מדריך.

תוכנית אישית – במקום לשכור את שירותיו של מדריך אימון אישי צמוד, ניתן לקבל ממנו תוכנית אימון מסודרת אחת לחודש עד חודש וחצי. העלות הינה חד פעמית וניתן להתאמן על פי תוכנית אישית באופן עצמאי.

ניסיון המדריכים – ברשתות הכושר הגדולות מדורגים המדריכים על פי מידת הניסיון שלהם. מדריך עם ניסיון מועט יחסית יגבה סכום נמוך יותר לשעת אימון מאשר מדריך מנוסה יותר. ניתן במרבית המקרים להסתפק במדריך בעל ניסיון מועט יחסית ולא בהכרח לשכור את שירותיו של המדריך "היקר" יותר.

אימונים במהלך היום- לעיתים יהיו זולים יותר בשעות הערב. ניתן לנצל זאת, במידת האפשר.

אימון עם בן זוג- יכול לחסוך עלויות. בן הזוג לאימון ידרבן ויתרום לביצוע אימון אינטנסיבי יותר.

הרחבת הידע בתחום חשובה ותחסוך ממון רב בטווח הקצר וודאי בטווח הארוך. קריאה של ספר מקצועי בתחום או צפייה בסרט המסביר את עקרונות האימון – יתרמו להעלאת רמת האימון ויחסכו את עלות המדריך.

מדריך אישי ודיאטן קליני – במידה ושוכרים שירותיו של מדריך אימון אישי ודיאטן קליני במקביל ,ניתן לוותר על אחד משניהם, להשתמש בהם לסירוגין או לשכור שירותיו של מדריך כושר שהוא גם בעל רקע בתחום התזונה.

חדר הכושר בו מתאמנים – חשוב למצוא חדר כושר בו המדריכים במשמרת נותנים שירותים ברמה גבוהה, בדומה למדריך אישי.

קיצור זמן האימון – ניתן לבדוק אפשרות לקיצור זמן האימון האישי, לדוגמא מ- 60 דקות ל- 45 דקות מדובר בחיסכון מצטבר בעלויות.

הצטרפות לקבוצות של כושר ולא אימון אישי- לדוגמא, קבוצות הליכה, בהן העלות החודשית אינה גבוהה (כ- 180-200ש"ח). כמו כן,קיימות גם קבוצות שונות מטעם העיריות שההשתתפות בהן אינה כרוכה בתשלום. במסגרת קבוצתית ניתן ליהנות גם מגיבוש חברתי שתורם להתמדה בפעילות.

תוצאות- חשוב במיוחד בתקופה זו לדרוש ממדריכים אישיים תוצאות (הדבר יתבטא בהשגת מטרות האימון). יש מדריכים שלא משקיעים באימון ולכן לא תורמים להעלאת הכושר.

יתרון למדריך צעיר- לא לחשוש לעבור למדריך אחר ובמיוחד לכאלה שרק עכשיו סיימו לימודיהם בקורס מדריכי חדר כושר ועלותם זולה יחסית. במקרים רבים המדריך החדש מפגין ידע מקצועי רחב הרבה יותר מהמדריך הותיק.

מקום הביצוע של האימונים האישיים – האימונים בבית או בפרק יקרים יותר מאשר אימונים הנערכים בחדר הכושר. מומלץ להעתיק חלק מהאימונים לחדר הכושר השכונתי וכך לחסוך עלויות.

שבתות וחגים- מומלץ לא לקיים אימונים בשבתות וחגים. אימונים אלה יקרים יותר.

אימונים בבית- במידה והאימון נערך בבית, ניתן לרכוש חד פעמית חלק מהציוד ואז לבצע חלק מהאימונים באופן עצמאי. במקרה כזה, שהציוד כבר נמצא, המדריך ישקול בחיוב מתן הנחה.

חברות של אימונים אישיים – ישנן מספר חברות המשכירות שירותים של מדריכי אימון אישי. במקרים רבים ניתן לרכוש חבילות של אימונים אישיים במחיר מוזל.

הנחות– כדאי לבדוק אם המדריך האישי שלכם מקושר מספיק על- מנת לדאוג לכם להנחות בבתי עסק שונים, כגון:חנויות טבע, דיאטן קליני,פיזיותרפיסט,רופא ספורט ועוד. הנחות אלה עשויות להסתכם באלפי שקלים לשנה.

אתרי אינטרנט– חומר מקצועי .ישנם אתרים המציעים תוכניות אימונים לרמות שונות של מתאמנים.ניתן להיעזר בהם ולחסוך ממון רב. כמו כן ישנם פורומים בהם ניתן לקבל מידע יקר ערך מאת מומחים בתחום וכל זאת ללא הוצאה כספית.

רכישת מנוי שנתי בחדר הכושר- בחלק מהמועדונים מקנה אימונים אישיים ללא תשלום.

תוספי מזון- לא מעט מדריכים אישיים ינסו למכור לכם תוספי מזון במהלך ההתקשרות עימם, תוך כדי שהם מרוויחים עמלה על המכירה. אין חובה להשתמש בתוספי מזון ובהחלט ניתן להסתפק בתפריט מגוון ומאוזן קלורית.

לפרטים על קורס מדריכי אימון אישי הקליקו כאן!

חזרה לבלוג

מאמרים באותה קטגוריה

הרשם עכשיו
הרשמה לניוזלטר אנחנו שולחים מדי פעם עדכונים ומידע על קורסים חדשים, תרצו להיות מעודכנים?
כל הזכויות שמורות © לקמפוס שיאים באונ’ תל-אביב 2018 Sogo Digital ui & ux development Sogo Digital
נגישות